Водії та пасажири мають бути взаємоввічливими

Водії та пасажири мають бути взаємоввічливими

До міської влади від мешканців міста надходять скарги на водіїв маршрутних таксі, які дозволяють собі грубе поводження з пасажирами.

Кожен такий випадок розглядається окремо і з перевізниками постійно проводиться робота, аби ті зосереджували увагу водіїв на важливості бути ввічливими з людьми. Втім, визнають, що і через зухвалість учасників дорожнього руху та емоційність пасажирів - нерви часто не витримують. Просять і пасажирів, зі свого боку, теж з повагою ставитися до водіїв.

Як повідомила головний спеціаліст відділу економічного розвитку та торгівлі Інна Товстига, згідно правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та умов Договору водій автобуса зобов'язаний чемно поводитися з пасажирами. Крім того, договір може бути розірваний завчасно з ініціативи «Організатора» у разі надходження впродовж календарного року більше трьох скарг від споживачів послуг.

Крім того, у випадку надання неякісних послуг підприємцями-перевізниками на міському транспорті загального користування просять інформувати відповідальних працівників відділу економічного розвитку та торгівлі за номером тел. 61706 для вжиття відповідних заходів, зазначивши при цьому дату, державний реєстраційний номер автобуса та номер маршруту.

Читайте також:

11 лютого 2020
Ковель VS Covid
Станом на 03.03.2021
Захворіли за добу: 8
Одужали за добу: 2
Кількість хворих  в стац. МТМО: 31
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти