Обранці громади ознайомились з системою та результатами роботи центру надання адміністративних послуг

Обранці громади ознайомились з системою та результатами роботи центру надання адміністративних послуг

 Учора відбулося засідання постійної комісії з питань дотримання прав людини, депутатської діяльності та етики, законності і правопорядку, конфлікту інтересів. Його провів голова комісії Андрій Мілінчук. В обговоренні питань порядку денного взяли участь Галина Стасюк, Володимир Бичик, Андрій Неридько, Василь Дудка та секретар міської ради Віра Федосюк.

Депутати погодили внесення змін до рішень міської ради від 24.12.2015р. №3/55 “Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату управління міської ради, її виконавчих органів та штатів” та від 27.12.2018 р. № 46/3 “Про затвердження міської Програми фінансування заходів мобілізаційної підготовки і мобілізації на території міста та приписки і призову юнаків на строкову військову службу на 2019-2021 роки”.

Обранці громади також ознайомились з системою та результатами роботи центру надання адміністративних послуг.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі встановлена система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників. Реєстрація суб’єктів звернень здійснюється в електронному Реєстрі статистики та контролю адміністративних послуг, запроваджено SMS-інформування заявників про готовність результату.

Побудовано канал конфіденційного зв’язку, придбано дві робочі станції для оформлення та видачі паспортів громадянина України для виїзду за кордон та у формі ID-картки.

Робочі місця адміністраторів підключено до таких державних реєстрів та відомчих баз даних: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державний реєстр прав на нерухоме майно, Єдиний державний демографічний реєстр, Державний земельний кадастр, Реєстр територіальної громади, Реєстр статистики та контролю адміністративних послуг.

У центрі надаються супутні послуги: платіжний термінал, еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали. Для мешканців міста існує можливість залишити показники електролічильника в спеціальній скриньці. Облаштовано дитячий куточок для відвідувачів з дітьми.

Станом на сьогодні у структурному підрозділі працює 15 адміністраторів та 4 державні реєстратори, які здійснюють прийом документів зі 190 адміністративних послуг, з яких 114 надаються відділами виконавчого комітету, 61 - представниками територіальних органів виконавчої влади та 15 - комунальними підприємствами та установами міста.

За 9 місяців цього року було зареєстровано 25 392 заяви від громадян та суб’єктів господарювання (в середньому 2821 у місяць). Складено 90 адміністративних протоколів. Перераховано до місцевого бюджету адміністративного збору в сумі: понад 907 тисяч гривень.
Реєстраторами впродовж цього періоду зареєстровано 31 юридична особа та 371 фізичних осіб-підприємців. Припинено діяльність 10 юридичних осіб та 472 фізичних осіб-підприємців.

У третьому кварталі з метою спрощення та оптимізації послуг розпочато надання пріоритетних послуг в електронній формі – онлайн-реєстрація. Опрацьовано 62 електронні заяви.

У Центрі прийнято 2531 пакети документів з надання паспортних послуг. У тому числі 588 – з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та 1943 – з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. За звітний період загалом видано 2021 паспорт громадянина України для виїзду за кордон та 544 паспорти громадянина України у формі ID-картки.

Всі опрацьовані проєкти рішень рекомендували до затвердження на сесії міської ради.

Читайте також:

18 жовтня 2019
Фотогалерея
Оголошення
Програма про наше місто
Посилання на сайти