Дорогі друзі!

Інтернет-ресурс, на якому ви перебуваєте, припинив свою роботу.

Представляємо Вам нову версію сайту Ковельської міської ради: https://kowelrada.gov.ua.

Ковельчани звертаються до міської влади

Ковельчани звертаються до міської влади

 До виконавчого комітету міської ради протягом 2018 року надійшло 2804 звернення громадян, що на 7,2 % більше, ніж у минулому році. 
Керівництвом під час особистих прийомів прийнято 610 громадян ( на 46,7 % більше, ніж у 2017 році). Електронною поштою надійшло 47 звернень, на телефонну “гарячу лінію” - 12. Кількість повторних клопотань зменшилась  на 11,5%.
 
 
Заявники в основному просять вирішити комунальні питання. Йдеться про ремонт під’їздів та комунікаційних мереж в багатоповерхових будинках, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг, проведення робіт з водовідведення, влаштування вуличного освітлення, надання якісної послуги з теплопостачання та водопостачання та ін.
 
Що ж до тематики повторних звернень громадян, то вона різноманітна: соціальний захист, охорона здоров’я, земельні відносини, комунальне господарство.
 
З усіх 2833 питань позитивно вирішено - 1452, надано роз’яснення-1134, відмовлено у задоволенні - 39, надіслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України “Про звернення громадян” - 7, не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” - 4, до остаточного вирішення на контролі перебуває 168 питань.   
 
За звітний період від органів влади вищого рівня: Волинської обласної державної адміністрації, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Волинської обласної ради, Народних депутатів України до  виконавчого комітету надійшло 577 звернень.
 
У порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 21,1 % і становить 20,6% від загальної чисельності. З них: з Волинської обласної державної адміністрації - 42; з  Урядової “ гарячої лінії ”- 499. 
 
Найгострішими залишаються питання житлово-комунальної сфери (ремонт систем холодного та гарячого водопостачання, надання якісної послуги теплопостачання, ремонт  під’їздів в багатоквартирних будинках, благоустрій прибудинкових територій та ін.),  соціального захисту (надання соціальної державної допомоги, призначення субсидії та ін.). 
 
Впродовж 2018 року до органів місцевого самоврядування надійшло та зареєстровано 1009 звернень  (36% від загальної кількості звернень) з питань житлово-комунального господарства,  це  на 10,5% більше, ніж у 2017 році . Громадяни міста звертались за сприянням у вирішенні    утримання, ремонту житла, комунікаційних мереж - 229, забезпечення надання якісних послуг водопостачання  - 87, надання послуг теплопостачання та газопостачання – 62, електропостачання -53, ремонту доріг та благоустрою прибудинкових територій (асфальтування, влаштування твердого покриття) - 260, надання роз’яснення щодо причин зростання оплати за житлово-комунальні послуги -80, проведення робіт по водовідведенню, надання дозволу на переобладнання централізованої системи опалення та гарячого водопостачання в багатоквартирних житлових будинках, та інших питань комунального господарства - 205.
 
Залишається актуальною тема земельних відносин. Всього зареєстровано 244 (проти 320 у 2017 році) звернень, з них: надання земельних ділянок в оренду та приватну власність - 86,  вирішення земельного спору - 40, інші питання - 118.    
 
Чимала кількість звернень стосується соціальних питань. Зокрема,  надання матеріальної допомоги учасникам АТО та їх сім’ям, малозабезпеченим та багатодітним сім’ям, пенсіонерам, що потребували  лікування – 700, забезпечення путівками на лікування – 2, отримання соціальних виплат, субсидій - 168, інші питання соціального захисту - 30. 
 
У 2018 році від громадян міста  надійшло 900 таких звернень, що на 145 або 16,1 відсотка більше, ніж у 2017 році.  
 
Зменшилась кількість клопотань, як письмових, так і на особистих прийомах у міського голови, з питань забезпечення житлом громадян . У 2018 році зареєстровано 52, у 2017 — 61.
 
Приділяється особлива увага зверненням, які надійшли від людей з інвалідністю, багатодітних сімей, учасників АТО, членів сімей загиблих учасників бойових дій та  від інших категорій громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.
 
Значна  частина  питань у звітному періоді стосується  будівництва та архітектури: надання дозволу на виготовлення детального плану території, укладання договору про пайову участь на розвиток інфраструктури міста, видача містобудівних умов та обмежень на забудову земельних ділянок, сприяння у проведенні робіт по влаштуванню доїзду до власних земельних ділянок заявників, незаконне здійснення будівництва та реконструкцій будівель громадянами міста, вирішення спірних питань та ін. 
 
Прийом громадян з особистих питань здійснюється відповідно до  розпорядження міського голови від  27.11.2015 року №23-ра. Графік прийому розміщено на офіційному сайті Ковельської міської ради.           
 
Усі звернення розглядаються з дотриманням вимог Закону України “Про звернення громадян”. Заявникам надаються письмові відповіді за результатами  розгляду  у термін передбачений законодавством. 
З метою своєчасного розгляду звернень, що перебувають на контролі, та для уникнення порушень контрольних термінів, щоп’ятниці здійснюється відповідний моніторинг.
 
На виконання Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної питиції”, забезпечення реалізації та гарантування громадянам конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування через засоби телефонного зв’язку, або з використанням мережі інтернет та засобів електронного зв’язку громадяни можуть звертатись до керівництва міської ради з допомогою офіційного сайту, надіславши відповідне електронне звернення, а також надсилати у сканованому вигляді звернення на  електронні скриньки виконавчих органів.
 
На офіційному сайті міської ради розміщені звіти, аналітичні довідки, перелік нормативно-правової бази, документи щодо звернень громадян, графік прийому  керівництвом виконавчого комітету, номери “гарячих ліній”.
 
Організація роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва виконавчого комітету.
 
 
Надія Кончаківська, 
начальник загального відділу

Читайте також:

11 січня 2019
Ковель VS Covid
Станом на 04.02.2022 
Захворіли за добу: 149
Одужали за добу: 81
Кількість хворих  в стац. МТМО: 45
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти