Центр надання адміністративних послуг у Ковелі справив новосілля

Центр надання адміністративних послуг у Ковелі справив новосілля

Сьогодні у Ковелі центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради почав працювати  в оновленому  приміщенні адмінбудівлі по вул. Незалежності, 73.
 
Тут проведено капітальний ремонт,  влаштовано  “прозорий офіс”, по-сучасному обладнано робочі місця для прийому відвідувачів.

Під час урочистого відкриття міський голова Олег Кіндер зауважив, що  ЦНАП – це один із кроків децентралізації влади. Тепер надання всіх адмінпослуг сконцентровано в одному приміщенні, що дуже зручно і вигідно:  коли людина приходить до нас  здає документи і через день-два вона ж, не чекаючи і не витрачаючи час на ходіння по кабінетах, ці документи забирає. Це все зроблено для ковельчан, для задоволення потреб територіальної громади.

 Метою  діяльності центру є спрощення порядку отримання мешканцями міста адміністративних послуг (дозволів, погоджень, довідок, рішень тощо), що надаються виконавчими органами Ковельської міської ради та територіальними органами виконавчої влади. Перелік адміністративних послуг постійно доповнюється.

З відкриттям оновленого центру ковельчан привітав заступник голови облдержадміністрації Сергій Кошарук. На його думку, це додасть позитиву місту, інвестиційної привабливості.

  Тут можна отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації.  Для зручності відвідувачів ЦНАП працює 6 днів на тиждень без перерви на обід, а щовівторка  до 20-ї години.

Начальник центру надання адміністративних послуг Тетяна Солодун розповіла, що в 2013 році було створено ЦНАП, де працювало двоє людей і надавалось 14  послуг.
На сьогодні ЦНАПом надається вже 96 адміністративних послуг. 28  — міської ради і виконавчого комітету, 68 - територіальних органів влади. Розроблено інформаційні картки, описи. Людям надається перелік необхідних документів. Це все розміщено на офіційному сайті міської ради  і  стендах.
ЦНАП співпрацює з відділами виконавчого комітету,  пожежною інспекцією, санстанцією, структурними підрозділами ветеринарної медицини, Держземагентства.

З 4 квітня у зв'язку із нормами законів про децентралізацію, нові повноваження переходять до  центру: реєстрація фізичних і юридичних осіб, або простіше  — приписка і виписка. Передаються повноваження щодо накладення адміністративних штрафів, чим до цього займалася міграційна служба.

Тетяна Вікторівна переконана, що ковельчани будуть задоволені роботою ЦНАПу, а спеціалісти  центру відтепер працюватимуть у зручних та комфортних умовах.


Коротка статистична довідка:

У штаті центу 10 працівників.
 Впродовж 2015 року  центром прийнято 19988 заяв   від громадян та суб’єктів господарювання, (для порівняння за 2014 рік надано 7448 адміністративних  послуг)  з яких опрацьовано:
1.Відділом земельних ресурсів та охорони навколишнього природного середовища виконавчого комітету - 2025  справ.
2.Відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради – 1186 справ.
3. Управлінням Держземагентства в Ковельському районі Волинської області  -3475 справ.
4. Відділом торгівлі, побуту та захисту прав споживачів     виконавчого комітету Ковельської міської ради - 18 справ.
5.Ковельським районним відділом управління Державної міграційної служби України у  Волинській області - 9478 справ.
6. Реєстраційною службою Ковельського міськрайонного управління юстиції   - 3805 справ.
    
 Станом на 31 березня   в місцевий бюджет надійшло  понад три мільйона  гривень - це плата за надання  адмінпослуг. В попередні роки адмінзбір зараховувався до державного бюджету.







 

Читайте також:

31 березня 2016
Фотогалерея
Анонс
Програма про наше місто
Посилання на сайти