Дорогі друзі!

Інтернет-ресурс, на якому ви перебуваєте, припинив свою роботу.

Представляємо Вам нову версію сайту Ковельської міської ради: https://kowelrada.gov.ua.

Про стан побутового обслуговування населення міста

Про стан побутового обслуговування населення міста

  Сьогодні населенню міста пропонується досить широкий спектр побутових послуг. В місті їх надають  понад 40 підприємств - юридичних осіб. Пошиття та ремонт швейних виробів здійснюють ТзОВ “Ніка”, “Силует”, “Барви”, “Олеся”, перукарські послуги - колективні підприємства “Талісман”, “Лілея”. Широкий спектр робіт з обслуговування та ремонту автомобілів надає філія “Ковель-АВТО”, ПАТ “Волинь-АВТО”, ремонт побутової техніки – МПАП “Вермі”, ТзОВ “Ремпобуттехніка”, ремонт і виготовлення взуття – МПП “Елегант”, надання послуг лазні - приватне підприємство “Явір-Ковель“.  
Також побутові послуги надають понад 200 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб.
Підвищеним попитом населення користуються ремонт та технічне обслуговування автотранспортних засобів, ремонт взуття, електропобутових товарів та предметів особистого користування і домашнього вжитку, а також перукарські, фотопослуги, ритуальні та індивідуальні.
Впродовж останніх років покращується якість робіт, культура обслуговування, інтер’єр приміщень та технічне оснащення підприємств. Зокрема, відкриті такі сучасні перукарні, як “Афіна”, “Нефертіті”, “Ювін“, “Престиж”, “Санторі”, “Едельвейс”, “Чарівниця”, “Красуня”, “Наталі”, “Кураж”, ряд фотосалонів та ін.
Працівниками відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів постійно проводяться перевірки закладів побутового обслуговування населення з питань дотримання чинного законодавства у сфері побуту та перевірки щодо дотримання ними Закону України “Про захист прав споживачів”.
Відділ забезпечує проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом публікації відповідної інформації в місцевій газеті “Вісті Ковельщини”, при здійсненні усного особистого прийому громадян. Значна кількість мешканців міста звертається за роз’ясненнями у телефонному режимі.. Найбільш розповсюджені порушення - це відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про суб’єкта господарювання та про послуги, що надаються; квитанцій (укладання договору), в яких зазначаються відомості про дату відкриття замовлення та терміни його виконання; ціну послуг (робіт) і порядок внесення плати; кількість та ціну пред’явленого замовником матеріалу для виконання замовлення; гарантійний термін на послуги (роботи); книги відгуків та пропозицій та інші.



Лілія Барна, начальник відділу торгівлі, побуту
та захисту прав споживачів

Читайте також:

17 липня 2013
Ковель VS Covid
Станом на 04.02.2022 
Захворіли за добу: 149
Одужали за добу: 81
Кількість хворих  в стац. МТМО: 45
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти